Financiële administratie

U heeft als ondernemer te maken met inkomende en uitgaande facturen, bankafschriften, betalingen, kasbonnen, offertes, etc.  Dit zijn administratieve gegevens. 

Voor de omzetbelasting (BTW) bent U als ondernemer verplicht een administratie bij te houden van deze administratieve  gegevens en te bewaren in een voor de belastingdienst controleerbare boekhouding.

Deze administratie heeft u niet alleen nodig om correct btw-aangifte te kunnen doen. Als deze gegevens namelijk op de juiste manier verwerkt worden, krijgt u inzicht in uw bezittingen, schulden, kosten en opbrengsten.

Bij Ovanko Administraties kunt u onder andere terecht voor:

Wilt u dat bovenstaande werkzaamheden op uw adres plaatsvinden of deze werkzaamheden tijdelijk uitbesteden? Dat kan uiteraard ook.

Neem contact op en vraag naar de mogelijkheden.


Contact gegevens

Ovanko Administraties
Reiger 77
1628 BD  Hoorn

Tel: 06 - 294 68 336
E-mail: info@ovanko-administraties.nl
BTW nr. NL187701829B02
K.v.K. Hoorn 37161905

Sociale media

Facebook Ovanko Administraties Linkedin Anita Overmars-Koning