Money Managing
Sparen met digitale potjes

Money managing – sparen met digitale potjes
Zo kun jij jezelf aan het eind van de maand ook een salaris uitbetalen.
Jij herkent het vast ook dat ondernemen en sparen niet altijd samen gaat.
Je hebt best een leuke omzet, maar uiteindelijk blijft er maar weinig over voor jezelf. Natuurlijk betaal je trouw de binnenkomende facturen, maar je hoopte dat er inmiddels meer financiële groei zou zijn en dat jij jezelf een normaal salaris aan het einde van de maand kon uitbetalen.
Helaas lukt dit steeds niet.
Iedere maand beland je weer achteraan in de rij of je maakt wekelijks een klein bedrag naar je zelf over. De maanden waarin je de btw moet afdragen en de aangifte inkomstenbelasting moet betalen, zou je het liefste skippen omdat je daar gewoonweg geen budget voor hebt.

Wat zijn de gevolgen?
Van niet aan je verplichtingen kunnen voldoen?
Aanmaningen, boetes en rente
Maar je moet wel betalen want wanneer je niet betaald, ontvang je aanmaningen en dan worden de bedragen alleen maar hoger door de boetes en de rente.
Financiële problemen.
Je wilt geen financiële problemen, dus betaal je wat betaald moet worden. Maar je verzucht regelmatig dat het toch anders zou moeten gaan.
Het kan echt anders!
Met mijn speciaal ontwikkelde Money Managing tool sta jij nooit meer voor financiële verrassingen en kun jij jezelf uitbetalen.
Wat geeft Money managing jou?
Creëren van overzicht
Om niet voor verrassingen komen te staan bij de btw betaling en/of inkomstenbelasting betaling is het hebben van overzicht noodzakelijk. Hierbij is het van belang dat je weet hoeveel omzet jij moet genereren om je gewenste salaris uit te kunnen betalen. Ook is het handig dat je weet welk bedrag je apart moet zetten om je btw af te kunnen dragen en je inkomstenbelasting te kunnen voldoen. Wanneer je inzicht in je financiën hebt, weet je ook of er ruimte is om je gedroomde investering of scholing te kunnen doen.
Hoe zou het voelen als je nooit meer stress hebt over je financiën en jezelf iedere maand een salaris kan uitkeren?
Hoe zou het voor je zijn, wanneer jij overzicht hebt in je financiën en geld gereserveerd hebt staan voor de inkomstenbelasting. Je hoeft dan niet in paniek te raken bij het afdragen van de btw of bij het ontvangen van een blauwe brief met het verzoek om de inkomstenbelasting te betalen. Deze paniek kan veel stress met zich meebrengen en hoe fijn zou het zijn als je deze stress niet meer hoeft te ervaren?
Jouw verantwoordelijkheid
Het beheren van de omzet die op je rekening komt, is best een grote verantwoordelijkheid, want het geld dat je ontvangt is niet direct je salaris. Over het algemeen zijn je ontvangsten niet iedere maand hetzelfde en moet je ook nog eens rekening houden met het afdragen van btw en het betalen van je inkomstenbelasting. Daarnaast is het van belang dat je ook voldoet aan je maandelijkse verplichtingen, zowel zakelijk als privé. Maar hoe zorg je ervoor dat je goed omgaat met deze grote verantwoordelijkheid? En hoe houd je overzicht in je financiën?
Geld managen
Om problemen te voorkomen moet je jouw ontvangen geld gaan managen en het nog niet gaan zien als jouw salaris. Het geld is pas jouw salaris wanneer je aan je verplichtingen van betalen van leveranciers, afdragen van btw en het betalen van de inkomstenbelasting hebt voldaan.


Maar hoe doe je dat?
Ik heb een uiterst eenvoudige methode voor je ontwikkeld die heel gemakkelijk is.
Het managen/beheer van je ontvangen geld kan simpelweg worden gedaan met digitale spaarpotjes. Vrijwel elke bank biedt de mogelijkheid om met digitale spaarpotjes te werken, en dit kan eenvoudig worden ingesteld. Hierbij kun je zelf je spaardoel bepalen en maandelijks een bedrag in het digitale spaarpotje storten. Hierdoor creëer je op een simpele manier overzicht in je financiën, en zo reserveer je het geld dat je nog moet betalen apart.
Maar hoe bepaal je dan hoeveel geld je in een spaarpotje moet stoppen om je leveranciers en de belastingdienst te betalen en jezelf van salaris te voorzien?
Kun jij hier wel hulp bij gebruiken?
Ik sta klaar om je hierbij te helpen. Met mijn jarenlange ervaring als boekhouder, ondernemer en mijn cijfermatig inzicht, weet ik precies waar je op moet letten.
De door mij ontwikkelde Money Managing tool is eenvoudig in gebruik en vereist slechts een beetje discipline. En zelfs daar help ik je bij 😊
Met Money Managing behoudt je het overzicht, waardoor je niet voor verrassingen komt te staan bij het uitbetalen van je eigen salaris en het doen van belastingbetalingen.
Hoe werkt money managing?
Je hebt de keuze uit twee pakketten:
Kies het pakket wat aansluit op jouw situatie en wensen.

Basis money managing
– Deze cursus met e-books en video’s biedt gedetailleerde informatie en uitleg over hoe je eenvoudig kunt werken met de money managing tool en hoe je zelf de percentages voor de verschillende ‘potjes’ kunt bepalen.
– Een gebruiksvriendelijke Excel sheet waarmee je eenvoudig je berekeningen kunt maken.
– Herinneringen om je op weg te helpen en je gefocust te houden, zodat je van money managing een gewoonte maakt.
Prijs € 195,00 excl. btw

Premium money managing
Alles van basis ter waarde van € 195,00.
– Een zoom meeting van 30 minuten bij aanvang waarin we samen gaan bepalen wat de spaardoelen zijn. Zo kan ik voor jou de percentages voor de verschillende ‘potjes berekenen en in je Excel sheet invoeren.
– Gedurende een maand kun je mij vragen stellen die betrekking hebben op Money Managing, zoals aanpassingen van percentages, implementatie boekhouding, enzovoort. Dit kan via WhatsApp, telefonisch of per e-mail.
Prijs € 333,00 excl. btw
Wat zeggen mijn klanten?
Ik vind de Money Managing tool echt fijn!
“Het heeft mij rust gegeven. Mijn administratie is niet zo heel ingewikkeld. Als starter heeft het mij gewezen op belangrijke dingen waar je aan moet denken. De filmpjes, uitleg, linkjes naar Excel zijn duidelijk. Ik zou deze Money Managing tool echt aanraden aan iedere (beginnende) ondernemer.”
Tinie
Een betere uitleg kan ik niet voorstellen
“Wat fijn dat je af en toe naar de administratie kijkt, en ontzettend bedankt voor het toegevoegde filmpje. Een betere uitleg kan ik me niet voorstellen ;)”
Scheelt een hoop tijd
“Anita, ik ben erg blij dat het op deze manier kan, scheelt mij een hoop tijd en kan zo veel efficiënter werken. Helemaal top dus!”
Inzicht in mijn administratie
“Heel handig dat ik ook op deze manier inzicht krijg in mijn administratie. Fijn dat het ook is ingedeeld in sub-rekeningen.”
Geeft lucht en vooral rust
“Wat een super prettig telefoongesprek, dank hiervoor! Fijn dat we de koe bij de hoorns gaan pakken; dat geeft even weer wat lucht en vooral rust 😉 En bedankt ook voor de informatie over de aftrekbare kosten.”
FAQ
Antwoord op de meeste vragen
Moet ik overstappen naar een andere bank?
Dit is niet nodig. Over het algemeen kan iedere bank werken met spaardoelen, maar je kunt natuurlijk wel spaardoelen hebben bij een andere bank.
Moet ik betalen voor de extra potjes bij de bank?
Bij sommige banken wel bij andere banken niet. Kijk naar de voorwaarden bij jouw bank.
Hoe gaat het in zijn werk?
Na aankoop hier op de website ontvang je een bevestiging in je mail en vrijwel gelijk daarna krijg je toegang tot jouw Money Managing Tool.
Hoe het vervolgens werkt staat heel duidelijk uitgelegd in het e-book, mocht het onverhoopt toch niet helemaal duidelijk zijn dan kun je uiteraard altijd contact opnemen. Koop je het premium aanbod dan kom ik binnen 48 uur bij je terug om een afspraak in te plannen voor jouw start Googlemeeting met mij, waarin we samen aan de slag gaan en ik je adviseer en help om je spaardoelen en percentages te bepalen.
Moet ik een rekenwonder zijn?
Nee helemaal niet. Ik lever je een excel bestand aan die je heel eenvoudig kunt invullen. Geen stress dit is easy peasy.