Cursus Money Managing

Sparen met digitale spaarpotjes

Cursus Money managing: sparen met digitale spaarpotjes

Herkenbaar?

Ben jij ondernemer en herken jij dat ondernemen en sparen niet altijd samengaat?

 

N

Je hebt een leuke omzet, maar uiteindelijk blijft er maar weinig over voor jezelf.

N

Jezelf iedere maand een vast salaris geven daar kun je alleen maar over dromen.

N

De maanden waarin je de btw moet afdragen en de aangifte inkomstenbelasting moet betalen, zou je het liefste skippen omdat je daar gewoonweg geen budget voor hebt.

N

Voor de betaling van de inkomstenbelasting vraag je ieder jaar uitstel aan, of je steekt je kop in het zand en wacht tot er een aanmaning komt.

Wat zijn de gevolgen?

Van niet aan je verplichtingen kunnen voldoen?

N

Aanmaningen, boetes en rente

Maar je moet wel betalen want wanneer je niet betaald, ontvang je aanmaningen en dan worden de bedragen alleen maar hoger door de boetes en de rente.

N

Financiële problemen.

Je wilt geen financiële problemen, dus betaal je wat betaald moet worden. Maar je verzucht regelmatig dat het toch anders zou moeten gaan.

Het kan echt anders!

Met mijn speciaal ontwikkelde Money Managing cursus sta jij nooit meer voor financiële verrassingen en kun jij jezelf uitbetalen.

Wat geeft Money managing jou?

N

Creëren van overzicht

Om niet voor verrassingen komen te staan bij de btw betaling en/of inkomstenbelasting betaling is het hebben van overzicht noodzakelijk. Hierbij is het van belang dat je weet hoeveel omzet jij moet genereren om je gewenste salaris uit te kunnen betalen. Ook is het handig dat je weet welk bedrag je apart moet zetten om je btw af te kunnen dragen en je inkomstenbelasting te kunnen voldoen. Wanneer je inzicht in je financiën hebt, weet je ook of er ruimte is om je gedroomde investering of scholing te kunnen doen.

N

Hoe zou het voelen als je nooit meer stress hebt over je financiën en jezelf iedere maand een salaris kan uitkeren?

Hoe zou het voor je zijn, wanneer jij overzicht hebt in je financiën en geld gereserveerd hebt staan voor de inkomstenbelasting. Je hoeft dan niet in paniek te raken bij het afdragen van de btw of bij het ontvangen van een blauwe brief met het verzoek om de inkomstenbelasting te betalen. Deze paniek kan veel stress met zich meebrengen en hoe fijn zou het zijn als je deze stress niet meer hoeft te ervaren?

N

Jouw verantwoordelijkheid

Het beheren van de omzet die op je rekening komt, is best een grote verantwoordelijkheid, want het geld dat je ontvangt is niet direct je salaris. Over het algemeen zijn je ontvangsten niet iedere maand hetzelfde en moet je ook nog eens rekening houden met het afdragen van btw en het betalen van je inkomstenbelasting. Daarnaast is het van belang dat je ook voldoet aan je maandelijkse verplichtingen, zowel zakelijk als privé. Maar hoe zorg je ervoor dat je goed omgaat met deze grote verantwoordelijkheid? En hoe houd je overzicht in je financiën? 

N

Geld managen

Om problemen te voorkomen moet je jouw ontvangen geld gaan managen en het nog niet gaan zien als jouw salaris. Het geld is pas jouw salaris wanneer je aan je verplichtingen van betalen van leveranciers, afdragen van btw en het betalen van de inkomstenbelasting hebt voldaan. 

Maar hoe doe je dat?

Ik heb een uiterst eenvoudige methode voor je ontwikkeld.

Het managen/beheren van je ontvangen geld kan simpelweg worden gedaan met digitale spaarpotjes. Vrijwel elke bank biedt de mogelijkheid om met digitale spaarpotjes te werken en dit kan eenvoudig worden ingesteld. Hierbij kun je zelf je spaardoel bepalen en maandelijks een bedrag in het digitale spaarpotje storten. Hierdoor creëer je op een simpele manier overzicht in je financiën en zo reserveer je het geld dat je nog moet betalen in digitale spaarpotjes.

Maar hoe bepaal je dan hoeveel geld je in een digitaal spaarpotje moet stoppen om je leveranciers en de belastingdienst te betalen en jezelf van salaris te voorzien?

Kun jij hier wel hulp bij gebruiken?

Ik sta klaar om je hierbij te helpen. Met mijn jarenlange ervaring als boekhouder, ondernemer en mijn cijfermatig inzicht, weet ik precies waar je op moet letten.

De door mij ontwikkelde Money Managing cursus is eenvoudig in gebruik en vereist slechts een beetje discipline. En zelfs daar help ik je bij.

Met Money Managing behoudt je het overzicht, waardoor je niet voor verrassingen komt te staan bij het uitbetalen van je eigen salaris en het doen van belastingbetalingen.

Wat zeggen de ondernemers die jouw voor zijn gegaan?

Ik vind de Money Managing cursus echt fijn!

“Het heeft mij rust gegeven. Mijn administratie is niet zo heel ingewikkeld. Als starter heeft het mij gewezen op belangrijke dingen waar je aan moet denken. De filmpjes, uitleg, linkjes naar Excel zijn duidelijk. Ik zou deze Money Managing cursus echt aanraden aan iedere (beginnende) ondernemer.”

Tinie

Heldere uitleg en stap voor stap opbouw!

“Ik ben al begonnen met de cursus Money Managing. Inhoudelijk tot nu toe heel duidelijk wat mij betreft, heldere uitleg en stap voor stap opbouw. Ik heb nu privé en zakelijk vaste kosten en IB+BTW reservering goed in beeld.”

Wilfried

Hoe werkt de cursus money managing?

Je hebt de keuze uit twee pakketten:

Kies het pakket wat aansluit op jouw situatie en wensen.

Basis money managing

€ 195,00

N

Deze cursus met e-books en video’s biedt gedetailleerde informatie en uitleg over hoe je eenvoudig kunt werken met de money managing cursus en hoe je zelf de percentages voor de verschillende ‘potjes’ kunt bepalen.

N

Een gebruiksvriendelijke Excel sheet waarmee je eenvoudig je berekeningen kunt maken.

N

Herinneringen om je op weg te helpen en je gefocust te houden, zodat je van money managing een gewoonte maakt.
 

Voor vragen mail naar: info@ovanko-administraties.nl

Premium money managing

€ 333,00

N

Alles van ‘basis money managing’ ter waarde van 195,00.

N

Een zoom meeting van 30 minuten bij aanvang waarin we samen gaan bepalen wat de spaardoelen zijn. Zo kan ik voor jou de percentages voor de verschillende ‘potjes berekenen en in je Excel sheet invoeren.

N

Gedurende een maand kun je mij vragen stellen die betrekking hebben op Money Managing, zoals aanpassingen van percentages, implementatie boekhouding, enzovoort. Dit kan via WhatsApp, telefonisch of per e-mail.

Voor vragen mail naar: info@ovanko-administraties.nl

Extra bonussen, zolang de voorraad strekt!

N

Het Pauwervrouwenmagazine ter waarde van €20,00

Voor dit magazine heb ik een blog geschreven over, natuurlijk, administratie!

N

Inclusief een gratis training hoe je je ochtenritueel ontdekt t.w.v. € 55,00

FAQ

Antwoord op de meeste vragen

Moet ik overstappen naar een andere bank?

Dit is niet nodig. Over het algemeen kan iedere bank werken met spaardoelen, maar je kunt natuurlijk wel spaardoelen hebben bij een andere bank.

Moet ik betalen voor de extra potjes bij de bank?

Bij sommige banken wel bij andere banken niet. Kijk naar de voorwaarden bij jouw bank.

Hoe gaat het in zijn werk?

Na aankoop hier op de website ontvang je een bevestiging in je mail en vrijwel gelijk daarna krijg je toegang tot de Money Managing cursus.

Hoe het vervolgens werkt staat heel duidelijk uitgelegd in de lessen in de curus, mocht het onverhoopt toch niet helemaal duidelijk zijn dan kun je uiteraard altijd contact opnemen. Koop je het premium aanbod dan kom ik binnen 48 uur bij je terug om een afspraak in te plannen voor jouw start teamsmeeting met mij, waarin we samen aan de slag gaan en ik je adviseer en help om je spaardoelen en percentages te bepalen.

Moet ik een rekenwonder zijn?

Nee helemaal niet. Ik lever je een excel bestand aan die je heel eenvoudig kunt invullen. Geen stress dit is easy peasy.